Loja har ordet!

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Louise Bertilsson - 13 september 2013 19:33

När det vankades kvällsmat hade vi äran att få hjälp av sötaste lilla kocken. 


Det stod soya-kassler i gräddsås med ris på menyn. Och Ida var inte sen att säga ja till att få hjälpa till. 


 


Här klickas den färdigvispade grädden blandat med soya över kasslerskivorna och ananasbitarna. Och så ris till. 


Maten blev en riktig succé hos hela familjen! =)

Av Louise Bertilsson - 13 september 2013 09:48

Fredagen den 13:e september idag. Otursdag? Njae, inte värre än de andra dagarna skulle jag tro. 


Har sovit hyfsat bra i natt trots att det har gjort ont i benen/rumpan + att det är svårt att få magen i ett bra och bekvämt läge. Sover med en liten kudde under magen när jag ligger på sidan så att magen ska få stöd, men det är bökigt när man ska vända sig. Bökigt att få det bekvämt. Och så kan jag inte ligga i samma position nå länge utan måste byta ganska ofta, och det är jobbigt. Då känner jag mig som en hundraåring... men om 2 månader är jag förhoppningsvis inte 100 år längre! =)


När jag vaknade idag hade jag lite mer ork än vanligt, så nu är alla handdukar bytta, tvättmaskinen jobbar och blommorna är vattnade. Skönt att kunna avverka lite sånt där praktiskt innan helgen kommer. 


Tänk att det redan är fredag idag. En förkyld fredag både för mig och Anders... Hoppas att det vänder snart! 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards