Loja har ordet!

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Louise Bertilsson - 1 september 2014 09:29

I torsdags blev Ida förkyld. Hon klarade sig med en lindrig variant så hon var bättre redan i lördags. 


I går var det jag som inte kände mig helt hundra. Lite matt i kroppen och ont i halsen. Och på kvällen blev jag mer och mer snorig. Idag mår jag dock lite bättre igen, men snorig är jag fortfarande. Hoppas att jag också har fått den lindriga varianten. 


Måns blev helt plötsligt väldigt förkyld sent igår kväll när han låg och sov. Snoret kom från ingenstans till den lilla näsan. Och det enda som dög för att klara natten var pappa (men först snorsug och näsdroppar). Han la sig tätt intill världens bästa pappa, och då kunde han slappna av. Till slut somnade han. Totalt utmattad, för han var sååå sjukt trött. Idag är han väldigt snorig, och lite hängig. 


Nu håller vi tummarna för att pappan i familjen klarar sig och att Måns blir bättre snart. Tycker synd om honom när han inte kan säga hur han känner sig <3

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards