Loja har ordet!

Alla inlägg den 22 september 2014

Av Louise Bertilsson - 22 september 2014 12:49

Vi hade en lugn helg hemma, så att Måns mage skulle få komma ikapp. Rätt skönt med en helg hemma, utan krav.


Vi passade på att plocka in utemöblerna, för de används tyvärr inte längre. Vi får längta till våren ;)


 


I lördags åkte pappa och Ida till Willys för att veckohandla. Jag och Måns var hemma och kurerade liten mage. När de kom hem igen var det en liten kille som blev superglad =)




   


Ida målar konstverk på garageuppfarten, som tyvärr regnade bort igår kväll. 



 


Jag och Ida gjorde fler kottgrisar, så nu är det nästan en hel familj. Ida berättade att det är pappan, storasyster och bebisen.




 


Anders gjorde ett hus av en stor kartong som båda gillade att leka i. Här kikar Måns ut genom fönster =)




 


Kvällsredo. De kikar på världen. 



 


Idag var det verkligen höst på riktigt. Löven har fullkomligt trillat av träden i natt, för i morse när vi vaknade så hade hösten exploderat. Fint förstås. Men det blåste isbjörnar. Ida ville åka bil till dagis idag, så det gjorde vi. När vi hade lämnat henne åkte vi hem och bytte fordon. Jag bäddade ner Måns i vagnen och tog en promenad. Det är såå skönt att komma ut, men kallt var det. Snart är det ingen idé att fota trädet nå mer, för det blir färre och färre löv kvar. Jag njuter av det så länge jag kan =)


Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards