Loja har ordet!

Alla inlägg den 17 september 2014

Av Louise Bertilsson - 17 september 2014 12:23

I måndags var jag och Måns till tandläkaren eftersom Måns ramlat och slagit ur halva ena framtanden. Vi ville att nån skulle titta på det, så det gjorde dem. Finns dock inget att göra, vilket vi inte hade trott heller, men vi ville ändå visa hur det såg ut. Skadan är också anmäld till försäkringsbolaget ifall det blir nåt senare i livet. Vi hoppas att det inte är nån mer skada än det man kan se på mjölktanden. 


Idag blir lillprinsen 11 månader och då bjuder vi på dagsfärska siffror.


Måns lekte i väntrummet innan det blev hans tur. Det fanns mycket kul att kika på. 


     


 9720 g och 74 cm är de nya siffrorna. Lilla killen följer sina kurvor finfint så allt ser bra ut. Mår bra gör han också, så vi är förstås nöjda. 



Efter BVC var det en trött kille som somnade fort i vagnen. Jag passade på att ta en promenad. Vi gick ner och förbi vid kyrkan. Tycker att det är så fint där. Vi gick i dimman, det var riktigt skönt promenadväder. 


   


Fina kyrkan. "Våran kyrka". Så fin. 



 


Med bara 8 grader ute fick Måns krypa ner i åkpåsen. Nya fina åkpåsen =)



 



Å i sista uppförsbacken gick vi förbi fina höstträdet som blivit ännu höstigare. 


Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards