Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 september 2014

Av Louise Bertilsson - 14 september 2014 15:30

Kan inte låta bli att roas lite av alla debatter som har hägrat på tv senaste tiden. Det har förstås handlat om valet. Det stora valet som äger rum idag. Det är mer eller mindre sandlådenivå på diskussionerna, vuxna män som käftar emot varann. Mycket klokt sägs förstås, men det är så tydligt att de mer eller mindre tjafsar hela tiden. Tjafsar om vem som tycker bäst och vad som är rätt och fel. 


Kul att lyssna på, till viss del, en tid. 

Men nu är jag glad att det snart är över. 

Det ska bli väldigt spännande att se hur det går i valet idag. Ett ganska spännande val faktiskt. Kommer det att bli regeringsbyte eller inte? Kommer alliansen att sitta kvar ytterligare 4 år, tveksamt faktiskt. 


Jag och Måns kände för en promenad, så vi gick till vallokalen.

På hemvägen gick jag förbi det fina höstträdet, och så här ser det ut idag. 


 


Det blir bara finare och finare. Höstigt. 


Det känns bra att aktivt delta i valet. Det är en rättighet vi har, men även en skyldighet. Jag tycker absolut att man ska göra det. Så om du inte har röstat, så tycker jag att du ska göra det =)


Nåt som däremot inte är så kul är att Anders har börjat känna sig sjuk. Småfebrig och lite matt. Hoppas att det blir som förra söndagen när det var likadant, då var det bara en dag typ och sen blev det bättre. Krya på dig älskling! 

Av Louise Bertilsson - 14 september 2014 12:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards