Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Louise Bertilsson - 6 oktober 2009 16:10

Såg nyss filmen Heartbreak hotel - en film som inte hade varit nånting utan Maria Lundqvist.

Måste säga att jag älskar hennes skådespelaregenskaper.

Hon är helt fantastisk med sin speciella stil, suverän!!

Av Louise Bertilsson - 6 oktober 2009 13:53

Har setat framför datorn i flera timmar nu och försökt sortera och välja ut kort som ska framkallas.

Det var sannerligen inte lätt gjort.


Och trist börjar det bli också... men jag har inte så mycket annat för mig + att jag orkar inte göra så mycket annat än att sitta still, så jag kan lika väl ägna mig åt evighetsjobbet en liten stund till.

Men sen får det lov att vara klart!



10 minuter senare: Evighetsjobbet avklarat. 167 bilder blev det som ska framkallas.

Spännande att se hur lång tid det tar innan jag får bilderna i brevlådan! =)

Av Louise Bertilsson - 6 oktober 2009 12:05

Dags att försöka stoppa nåt i magen.

Är inte hungrig, men jag har bestämt mig för att äta ändå.

Man måste ju äta!!

Jo jag vet att det är ännu viktigare att dricka, men jag känner att jag vill ha nåt ätbart också, trots att jag inte är hungrig..

Av Louise Bertilsson - 6 oktober 2009 09:53

Vaknade när Anders gick till jobbet. När han sagt hej då somnade jag om och vaknade igen kl 9.

Skönt att få sova längre när man inte har nån tid att passa. När man är sjuk ska man ju vila, så då ska man passa på att ligga i sängen länge.


Idag blir det att dajsa runt här hemma och göra ingenting.

Det blir säkert att jag kollar på nån film.

Och så tänkte jag försöka beställa bilder via datorn. Framkalla bilder alltså. Får se om jag vet hur man gör..


För dig som undrar så är febern mycket lägre idag, men halsen gör ondare. Det är antingen eller, verkar det som...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards