Loja har ordet!

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Louise Bertilsson - 12 oktober 2009 13:33

8 år. Tänk. Tänk vad tiden går fort.


8 år idag sen jag och Anders blev ett. När vi 2 blev 1 par.

Konstigt att tiden går så fort.

8 år. Tänk. Finner knappt några ord.


Första kontakten med dig var på Lunarstorm. Vi kom snabbt fram till att vi gick på samma skola, så omedvetet sökte ögonen av lokalerna ifall att... Spännande. Tänk om...


Jag kommer ihåg första gången när vi skulle träffas, första daten eller vad man ska kalla det.

Det var på "lysmasken" (en arrangerad kvällspromenad med tipspromenad och längs vägen lyser marschaller upp i höstmörkret så fint) första helgen i oktober för 8 år sen. Jag var nervös, och jag är ganska säker på att du också var det.

Vi gick och vi gick. Vi gick till och med mycket längre än vad själva promenaden var. Pratade och hade jättetrevligt.

Mysigt!

Kommer aldrig glömma hur LÄTT det gick att cykla hem sen efter den här promenaden. Det var den hittills bästa promenaden i mitt liv! =)


Den dagen var början på resten av vårt liv. Vårt liv tillsammans du och jag. Vi.


Anders - jag älskar dig!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards