Loja har ordet!

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Louise Bertilsson - 21 oktober 2009 22:13

Ville bara önska er en god natt.


Kan passa på att säga att jag tycker att Grey´s anatomy är ett sjukt bra sjukhusserie!

Jag tror bannemej att jag har haft tårar i ögonen varje avsnitt nu på senaste tiden. En enormt fin serie som alla borde se! Den ger så mycket, mycket tänkvärt. Hoppas att den kommer att fortsätta lääänge till =)


Sov gott allihopa!

Av Louise Bertilsson - 21 oktober 2009 18:53

Jobbade sent idag, stängning.


Så idag blir det inga avancerade göromål - duscha, surfa och kolla på tv. Bonde söker fru och Greys anatomy.


Tack för brevet idag farmor (nästa gång kan du vänta tills vi ses så slipper du skicka (om du vill), det är helt okej för mig, men det är självklart du som bestämmer hur du vill göra).


Idag försvann mitt tålamod nästan helt vid mellis. Alla barnen saknade öron.. Det är jättedrygt när man bara tjatar, tjatar, tjatar och de hör noll.. tröttsamt. Men sen när melliset var färdigätet så kom tålamodet tillbaka, så det var ju bra att det bara var nåt övergående =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards