Loja har ordet!

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Louise Bertilsson - 7 oktober 2009 19:41

Kolla på det här klippet.

Tänk att man kan göra en saga med bara ord som börjar på bokstaven B.


Lyssna och njut!


http://www.youtube.com/watch?v=foj9TYpWAlU


Helt otroligt!


Vilket minne...

Av Louise Bertilsson - 7 oktober 2009 15:47

Har en hel del att göra inför lördagen.

Städa, tvätta, baka, handla och så skulle gräset verkligen behöva klippas och trimmas, men vettetusan om vi kommer hinna... eller orka, det beror helt på hur det känns på fredag.


En extra dag innan helgen vore fint. Ärligt talat så trodde jag aldrig att jag skulle önska nåt sånt tokigt, men nu känns det faktiskt lägligt om vi ska hinna göra allt. Annars är det ju som det är..

Av Louise Bertilsson - 7 oktober 2009 13:31

Kom på att jag måste förklara för Ingrid hur jag gjorde när jag beställde framkallning av bilder.


Gå in på www.fujidirekt.se/100 så får du automatiskt ett erbjudande om 100 bilder gratis!


Tryck på "börja här" och så fyller du i valfritt användarnamn och lösenord.

Tryck sedan på "logga in".


För att kunna ladda upp bilderna trycker du på en knapp det står "börja här" på.

Välj bilder och tryck sen på snabb uppladdning (rekommenderas).


Sen är det bara att vänta. Vänta. Vänta tills det är färdiguppladdat.


Sen finns det ett alternativ uppe till höger där man ska fylla i hur många kopior man vill ha av ALLA bilder. Fyll i 1 kopia och om det är så att du vill ha fler av nån bild så fyller du i det vid varje bild.


Följ intruktionerna och slutför beställningen.


Porto på 29 kr tillkommer.

Leveranstid: inom 3 dagar.


Snabbt, smidigt och billigt!


Lycka till.


OBS: jag tror att erbjudandet med 100 bilder gratis gäller oktober ut, så du får vara snabb. Bild 101 och framåt kostar förresten 75 öre styck.

Av Louise Bertilsson - 7 oktober 2009 09:19

Onsdag idag.

Men jag märker inte så stor skillnad när jag bara är hemma å vilar.


Nästintill feberfri i morse när jag vaknade, men halsen gör fortfarande ont och är tjock.

Känner mig orkeslös när jag rör mig.

Så jag skickade ett sms till en jobbarkompis och sa att jag blir hemma imorn också. När man ändå är hemma och går på sjuklön kan man lika gärna ta en dag extra.

Om jag går tillbaka till jobbet för tidigt är det ju risk att det tar omtag igen, vilket jag INTE vill.


Jag gör allt jag kan för att bli frisk till på lördag!!

Av Louise Bertilsson - 7 oktober 2009 09:11

Vill tillägna ett inlägg till min farfar som fyller år idag!


Idag är det DIN dag. Njut.


Hipp hipp, hurra hurra hurra hurra på din födelseda´


Grattiskramar till världens bästa farfar!


Vi ses på lördag =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards