Loja har ordet!

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Louise Bertilsson - 15 oktober 2009 14:15

Mitt minne är allt annat än bra. Det är ett mysterium att man kan vara såå glömsk vid 25-års ålder.


Igår när jag och en jobbarkompis skulle äta mellis tillsammans med barnen så skulle jag stoppa in i mikron och tina. Det gick ju kanoners! Jag gick därifrån.

När det gått ca 15 minuter frågar den andra personalen om det inte är färdigtinat snart?

Och jag med ett minne som är samma som noll, svarar: "jo, det hade jag totalt glömt bort".


Jag mitt nöt har GLÖMT att jag har ställt in mellanmålsbröd i mikron!


Och idag ställde jag ifrån mig en tallrik med mjukt bröd på för att jag skulle hjälpa ett barn upp i stolen. Sen gick jag därifrån och hade totalt glömt bort att jag ställde tallriken där...


Tankspridd? Glömsk? Oavsett vad det nu än heter så är mitt minne inte särskilt bra.. 

Men nånting som jag däremot kommer ihåg är siffror!

Sifferminne, ja det har jag bannemej!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards