Loja har ordet!

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Louise Bertilsson - 17 oktober 2009 17:47

Nu har "operation vardagsrum" satt i gång.

Det ska tapetseras om, och så har vi beställt en ny soffa och ett nytt soffbord. KUL!

Så idag, eller rättare sagt för en liten stund sen, har vi börjat projektet med att plockat ur alla bokhyllor, samt flyttat ur alla bokhyllor till ett annat rum. Säckkärran är ett ypperligt hjälpmedel när det handlar om tunga och otympliga grejer att flytta!!

Och vet du, det tog bara 30 minuter!!

Det går undan när det flyter på! =)

Av Louise Bertilsson - 17 oktober 2009 17:43

Har haft lite kalas här idag eftersom jag fyllde år i tisdags.

Anders mamma, pappa, mormor, morfar, brorsa och hans tjej var här och fikade.

Gott med tårta (Carl Gustaf)!! Och TACK för alla presenter, de var verkligen jättebra!

Av Louise Bertilsson - 17 oktober 2009 10:50

Igår på jobbet satt jag i soffan och blev kammad av ett 4-årigt barn. 

Vi babblade en massa och jag frågade henne om jag har långt hår. Det jag hade räknat med var att hon skulle ta sin hand och markera där mitt hår slutar, men istället säger hon stolt: "1, 2, 3, 4, 5, 6... meter långt är det".


6 meter hår, det är inte illa.. Det är inte konstigt att det blir stopp i avloppet där jag duschar...


Så nu vet ni hur långt hår jag har! =)


Av Louise Bertilsson - 17 oktober 2009 10:42

Ja farmor, jag vet att jag är kass på engelska, men det gör ingenting för jag tror att alla fattade vad jag menade igår när jag skrev.

Engelska var det värsta ämnet när jag gick i skolan, hade 0 intresse, och det står jag för.


Alla är inte bra på engelska, och jag är en av dem... tyvärr... 


Nu ska jag inte skriva nå mer på engelska, ska hålla mig till svenska som jag vet att jag kan.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards