Loja har ordet!

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Louise Bertilsson - 10 mars 2011 17:27

På jobbet idag hade vi den årliga aktiviteten "Skogsloppet". De barn som ville fick ta med sig skidor till förskolan och åka en bana i skogen på gården.

Nummerlapp, start - och målgång, medaljer, förväntansfulla och glada barn, blåbärssoppa och nybakade bullar (och så kameran förstås) - allt fanns där för att göra dagen lyckad.

De barn som inte åkte skidor blev förstås inte lottlösa, utan de fick springa/gå en liten bana och så fick de förstås också medalj när de kom i mål!


Efter jobbet åkte jag till Granngården för att köpa en bal toalettpapper. Perfekt pris nu när det är rea. Kanonbra papper är det och det bästa av allt; det räcker länge!


Svängde även in på Nisses för att kolla på barntyg till gardin medans jag var i krokarna. Hittade några fina kandidater, men jag måste kolla fler ställen först innan jag bestämmer mig. Beslutsångesten och jag du vet?!


När jag kom hem la jag mig på soffan och kollade igenom posten. Och då gick startskottet för boxningsmatchen i magen. Hej å hå vad hon boxades, knuffades och bökade omkring där inne.. Anders la handen på magen och fick några rejäla smällar... Hehe =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards