Loja har ordet!

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Louise Bertilsson - 18 mars 2011 17:18

När jag kom upp i morse såg jag att det hade kommit snö, några centimeter då, Men... Det fortsatte snöa hela dagen. Det kom sammanlagt närmare 2 dm nysnö.

Vilket bakslag i vårens erövrande...


Vågade inte gå ut på jobbet idag för det var väldigt halt under snön. Vill inte riskera att halka så vi tog en innedag. Troligtvis skippar vi även vår kvällspromenad ikväll också. Anders tyckte att det var onödigt att riskera att jag skulle ramla med prinsessan - och jag håller med. Vi kan gå i helgen istället när det förhoppningsvis skulle bli fint väder (har hört rykten om att det ska bli jättefint väder i helgen, så vi hoppas att det stämmer).


När jag väl lyckats borsta av bilen från all tung snö när jag skulle hem från jobbet så begav jag mig försiktigt ut på vägen. Halt.

Kom till en ganska brant backe, där stod det en buss som inte kom upp. Den backade tillbaka och körde en annan väg istället. Och precis då så kom det en traktor med grus som sandade före mig. Så jag kom upp utan problem. Det är inte alltid elände att hamna bakom en långsam traktor i trafiken... ;)     (men oftast är det elände) 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards