Loja har ordet!

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Louise Bertilsson - 13 mars 2011 13:17

Vi har monterat spjälsängen vi fick av en mamma på mitt jobb (som förövrigt är en av mina "gamla" vänner från högstadiet). Tusen tack! Den är jättefin, och jag är alldeles övertygad om att prinsessan kommer att sova gott i den =)


La i madrass, bäddmadrass samt monterade spjälskyddet. Är riktigt nöjd med resultatet! Ännu finare blir det sen när jag lägger i ett av de nyinköpta påslakanseten, men det får vänta lite.


Och jag tror att vi har bestämt oss för att inte måla om den. Först var jag inne på att måla den vit, men nej, jag tror att den får vara i den ljusa träfärgen den är. Det var mycket finare än vad jag först trodde. Tack än en gång Bella!! Uppskattas verkligen!

  

De två slöfockarna som ligger och sover i sängen var frivilliga på att testa spjälsängens funktion. Och de somnade på en gång - så vi drar slutsatsen att den måste ha varit skön. Haha! =)


Anders har förresten varit ut i garaget och provmonterat babyskyddet. Det gick bra så nu vet vi hur man gör det. Isofix-fästen verkar vara en bra uppfinning till att fästa basen med.

Av Louise Bertilsson - 13 mars 2011 13:10

Är nere i en svacka idag. Trött. Lite halvt illamående. Dagens morgonrutin funkade inte riktigt som det brukar så det kanske beror på det? Vet inte, men det kan ju vara en rimlig förklaring.


La mig en stund på förmiddagen för att vila, somnade på en gång.


Blev lite piggare efter maten, men det gick lite tungt... bara att gilla läget antar jag, och lyssna på kroppen. Lugn dag idag.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards