Loja har ordet!

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Louise Bertilsson - 9 februari 2013 20:00

Att litet roar liten är ju ingen egentligen ingen hemlighet. Och många gånger är jag glad över att det är så!! Men ibland kan man inte låta bli att förundras hur lättroade de små liven faktiskt är. 


Jag och Ida var med ute igår när Anders skottade snö. När altanen skottades av roade Ida sig med att kasta snö. Hon gick för att hämta snö, sen kastade hon den utanför altangolvet och ner på den snötäckta gräsmattan. 


 


Hämtar snö.... 


Siktar.... och...


 


...kastar! 


Som sagt; litet roar liten... 

Av Louise Bertilsson - 9 februari 2013 16:13

Sitter å funderar å planerar båda nya rummen vi ska göra i ordning. Å Ikeas hemsida är förstås den givna platsen för sådana ändamål.

Nu längtar jag tills vi ska kika runt live på Ikea å alla möbler å atteraljer jag/vi har som plan att köpa. Tror att det kommer att bli såå bra när allt är färdigt även fast det fortfarande finns några frågetecken att räta ut. Allt går inte riktigt att planera utifrån bilderna på en hemsida, utan vissa saker måste ses innan jag bestämmer om de ska inhandlas eller inte.

Spännande!

Av Louise Bertilsson - 9 februari 2013 12:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards