Loja har ordet!

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Louise Bertilsson - 27 februari 2013 23:46

Härmed bannlyser jag Idas dumma dryga hosta!!!

Hon hostar så hon vaknar å har svårt att komma till ro igen. Väldigt svårt till och med. Försöker med både det ena och det andra, med varierande resultat.

Så nu är mamman i huset en mänsklig jojo som ena stunden ligger i sin säng för att sova å i nästa stund försöker lugna hostande liten tjej som samtidigt är supertrött. Det är förstås jobbigt för alla inblandade, men det är allra värst för Ida. Såklart.

Nu håller jag tummarna för att hon somnar snart å att hostan håller sig borta resten av natten!!

God natt (hoppas jag)

Ps. Anti-host-tips tas tacksamt emot.

Av Louise Bertilsson - 27 februari 2013 19:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 27 februari 2013 19:15

Det finns många olika provningar man kan göra; vin-provning till exempel. Men det ägnar inte Ida sig åt som tur är. Hon ägnar sig åt sko-provning: 


 


Att prova skor är tydligen superkul. Men man ska inte prova sina egna. Det är mammas och pappas skor som gäller. Här provas mammas stövlar för att se om de håller måttet. Höga skaft på liten flicka. 


I bakgrunden kan man se att hon har lekt bilmekaniker, tror visst bestämt att hennes Bobby car har gått sönder och behövde besöka bilmekanikern Ida. 


Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards