Loja har ordet!

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Louise Bertilsson - 11 februari 2013 16:42

Har njutit av årets första semla idag, och jag kan meddela att den var supergod! =)


 


Av Louise Bertilsson - 11 februari 2013 15:30

Fick ett mail om att man kan börja förhandsboka från årets bokrea. Och som den bokmal jag är så blev jag förstås glad. Men bokrean är inte som den brukade vara för några år sedan. Det är inte alls samma sak att handla böcker på nätet som att kunna gå och bläddra i böckerna, läsa på baksidorna och strosa runt bland alla bord med rea-böcker i lugn och ro. Fördelen nu är ju att man slipper trängas, men det är ju en liten tjusning med att folk lockas till bokreor också kan jag tycka. Det är bra med mycket folk på en bokrea. Det är bra att läsa! =)


Hoppas att jag kan göra nåt fynd iallafall på bokrean i år. Hoppas på att hitta nån smarrig deckare/kriminalbok som jag inte har läst. Ska kika sen på förhandsbokningsböckerna ifall det är nåt som lockar min bok-värld. 

Av Louise Bertilsson - 11 februari 2013 12:53

När man planerar och funderar på vad som skulle bli bäst så fastnar man ibland på vissa saker. Just nu har det skett. Jag har fastnat. Funderar på sänglampor. Vill ha nya. Men vet inte vad.


Funderar på att skippa sänglampor man hänger på väggen, är nämligen sugen på att ha varsin sänglampa som står på nattduksbordet. Men vet inte riktigt. Hur hög lampfot bör man isåfall ha?? Hur har ni?  


Inspirera mig gärna så jag kommer vidare i mitt sänglampe-tänk. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards