Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Louise Bertilsson - 14 februari 2014 20:15

Idag är det alla hjärtans dag, då skänker jag extra många kramar till "mina". Och speciellt till mina barn och min man. Ni är bäst! Men det vet ni att jag tycker, för det tycker jag ju varje dag - oavsett om det är alla hjärtans dag eller inte. 


Egentligen är det lite överskattat med att ha en speciell kärleksdag, alla dagar ska man väl visa att man älskar sin familj?! 


...och störst av allt är kärleken!! 


För det är verkligen den största känslan, kärlek!


Ida Måns Anders  


När pappan i huset hade han med sig en liten överraskning till hela familjen. 


 


En liten kärleks-gest från mannen i mitt liv =)

Av Louise Bertilsson - 14 februari 2014 17:00

När det ska grejsas med nåt vill Ida såklart vara med. Idag var det byrå-bygge som gällde när Anders slutat jobbet. Perfekt att han har relativt tidiga fredagar så att vi hinner göra nåt på eftermiddagen. På så vis förlänger man helgen lite. Åtminstone så lurar man sig själv att helgen blir lite längre för man hinner ju med lite mer än annars.


Bygga byrå idag alltså. Jag och Ida förberedde lite på förmiddagen genom att tömma gamla byrån på grejer så det bara var att lyfta ut den och börja byggandet av den nya vita. 


Måns tajmade det faktiskt med att sova i stort sett hela tiden, vilket var toppenbra för byrå-verksamheten. 


 


Och Ida hämtade sin verktygslåda för att hjälpa till. Såklart. Så så här ser det alltså ut när vi bygger och monterar. Idas verktyg, och pappas verktyg i en skön harmoni. Ida använde exakt samma verktyg som pappa och så räckte hon oss de skruvar och plugg vi behövde ha. Riktigt bra hjälp faktikt =)


Nu ska hela familjen utfodras - först vi och sen Måns, och sen fortsätter bygget. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards