Loja har ordet!

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Louise Bertilsson - 10 augusti 2014 21:50

Sötaste lilla rumpan putar rakt ut när Måns provar att resa sig upp mot Idas stol.


Sååå himla go!

Av Louise Bertilsson - 10 augusti 2014 20:02

Måndag imorn, dagen då vi säger hej då till sommarlovet för den här gången, och går tillbaka till jobb och dagis. Men inte jag. Jag och Måns har turen att få vara hemma och mysa och leka några månader till. Vi ska njuta!


Det ska bli spännande att se hur Måns tycker att det är när hans favvo inte kommer att vara hemma. Han har blivit väldigt pappig de senaste dagarna, så det kanske blir en rejäl utmaning för mamman.... Jag får försöka tanka tålamod på nätterna så ska det nog lösa sig. 


Man vänjer sig snabbt med att hela familjen är hemma om dagarna. Och vips, så är den tiden förbi. Nu är det tillbaka till den riktiga vardagen som gäller. Och egentligen ska det bli lite skönt på samma gång som det är tråkigt att sommarlovet är slut. 


Det händer en hel del skoj under hösten så jag tror nog att det kommer att rassla till, så är det snart min tur att göra comeback på jobbet. Huvvaligen, det är snart ju! Blandade känslor förstås, men det ska självklart bli roligt också. Men just nu är jag inte redo, och jag behöver inte vara det heller eftersom det är ett tag kvar. 


Hoppas att ni haft ett bra sommarlov och semester, det har vi haft! 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards