Loja har ordet!

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Louise Bertilsson - 25 augusti 2014 21:48

Strax dags för tandborstning och nanna kudden. 


Dagen idag har varit minst sagt effektiv, har hunnit med mycket. Så det ska bli riktigt skönt att krypa ner under täcket. Får se om jag får sovsällskap av lillprinsen eller om han trivs bra i spjälis i natt. Det är olika från natt till natt, och ärligt talat så struntar jag i VART han sover, bara ATT han sover. 


I flera kvällar har han krånglat när vi skulle natta honom. Han har helt enkelt varit för pigg och glad. Så idag provade vi ett experiment och tog bort sista sovningen på eftermiddagen. Det resulterade i en trött kille med ögonen snurrande, han somnade mycket snabbare än de senaste kvällarna. Så efter första försöket funkade det, får se hur morgondagens läggning är. Hoppas att det är ett vinnande koncept. Åtminstone när vi bara är hemma, annars känns det taskigt att försöka hålla honom vaken. 


Innan jag lägger ner så vill jag bara säga tack igen alla som kom ihåg min namnsdag idag =) Det värmer alltid att bli ihågkommen. 

Av Louise Bertilsson - 25 augusti 2014 18:20

Har haft fullt upp hela helgen så jag har inte haft tid att uppdatera bloggen förrän nu. 


I lördags var vi på ett väldigt trevlig dop när finaste Walter döptes i Hosjö kyrka. Ida och en annan tjej hjälpte Anna att hälla i vattnet i dopfunten, och Ida är verkligen stolt över att hon fick vara med och hjälpa till. Att hjälpa till och vara betydelsefull är ju det bästa hon vet. Bilder från dagen kommer förstås, men inte just nu. 


Igår var det barnloppis i Säterdalen. Första gången vi var där, och det var ganska stort faktiskt, men tyvärr så hittade jag inte det jag sökte den här gången, dock lite annat smått och gott. Så tomhänt var jag iallafall inte när jag kom hem =) Men hade hoppats på att hitta lite vinterkläder, framför allt till Ida. Hoppas på bättre lycka på nästa barnloppis (som jag ser fram emot jättemycket). 


Nu blir det duschen för de små. 


Förresten, en kommentar om förändringen kan vara värt så mycket mer än vad man först tror. Det värmde riktigt mycket ska du veta!! <3

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards