Loja har ordet!

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Louise Bertilsson - 13 augusti 2014 16:32

Vad gör du i lådan syrris?

/Måns

Av Louise Bertilsson - 13 augusti 2014 11:03

Idag blev det promenad till dagis på Idas önskan. Hon ville gå trots att hon har skavsår på ena hälen. Idag känns det bättre sa hon. Så vi gick. Och på vägen dit var det verkligen safari. Snigel-safari. Vinbärssnäckorna är lite fina att titta på tycker Ida, men "mörksniglarna" är äckliga!! Jag håller med. Alla fula äckliga mördarsniglar ska hålla sig ur vägen, men tyvärr så var det just på vägen de låg. Många. BLÄ!


När vi hade lämnat Ida styrde jag och Måns apostlahästarna mot apoteket och Ica för att handla lite. Måns somnade på vägen dit så det var perfekt timing. Efter ärendena så tog vi en promenad hem. En liten omväg bidde det, det var riktigt skönt väder ute. Vi stannade till hos en kompis och pratade lite, och vi kom hem ca 10.30 Lång lämning på dagis, men vad gör det när man har hela dagen på sig?! =) Mellis hade jag packat ner till Måns så han satt och knaprade på rån när han vaknade. Så han var nöjd, och jag fick tjåla lite till. Perfekt start på dagen! 


Det ska bli väldigt spännande att hämta Ida idag, för idag ska hon för första gången få äta mat på Humlan. Ska bli kul att höra vad hon att säga om dagen. Jag hoppas att hon är lika positiv idag som hon varit de andra två dagarna när hon varit där och hälsat på. Överinskolningen går med andra ord bra =)


Nu lunchtime! 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards