Loja har ordet!

Alla inlägg under november 2010

Av Louise Bertilsson - 6 november 2010 15:02

Nu har jag klippt gräset för sista gången i år. Bensinen i gräsklipparen är fruktansvärt slut, så nu har han gått i ide för den här säsongen. Natti natti.

Av Louise Bertilsson - 5 november 2010 10:19

En komplimang betyder så himla mycket. Det värmer ända in i själen. En komplimang som är menad märks, man blir alldeles varm. Stolt liksom.


Det betyder såå mycket att få de där positiva orden riktade en själv. Så fint! Glädje.


Tack!!

Av Louise Bertilsson - 4 november 2010 14:46

Var till Ikea igår, köpte både dittan och dattan - bland annat lampor, gardintyg till en ny gardin till datarummet och mycket mer (som vanligt).

Jag riktigt ÄLSKAR den affären!! 

Inspirationen flödar när man strosar runt där bland alla bokhyllor, soffor, ljus etc.


Flödande inspiration var bara förnamnet idag när vi satte igång här hemma. Anders satte alla golvlister i datarummet och jag sydde gardin av tyget jag köpte igår. Kanonbra blev det!


Här är en bild (snodd från Ikeas hemsida) på tyget som jag förvandlade till en kappa:

MAJKEN Metervara vit, beige/grön Bredd: 150 cm

Sömmerskan har med andra ord varit i farten igen! =) Blir imponerad varje gång över mitt tålamod faktiskt...

Av Louise Bertilsson - 2 november 2010 14:01

Tack och adjö jobbet för den här veckan, för nu tar jag helg!! =)


Anders har höstlov och jag tog några dagars ledigt. Perfekt!

Av Louise Bertilsson - 1 november 2010 19:17

Tänk att det är första november idag. Redan. Jag har sagt det förr och jag kommer garanterat säga det många gånger till: vart tar tiden vägen egentligen!?


Jag är i och för sig ganska glad över att tiden går fort, för november månad är ingen höjdare. Den är grå, mörk och trist. Det blir bättre i december med allt julstök! =)

Har faktiskt börjat få lite julkänslor emellanåt. Mysigt!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards