Loja har ordet!

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Louise Bertilsson - 3 februari 2010 19:34

Idag var en sån dag jag verkligen önskade att jag hade en skoter.

Häftigt att kunna ta skotern till jobbet istället för cykeln. Då hade jag inte varit så svettig när jag kom hem + att jag haft mycket mycket mycket roligare! =)

Det var ingen höjdare att cykla i en massa snö. Tungt, slirigt och ibland helt stopp. Fick gå av cykeln flera gånger och leda den tills det blev bättre uppkörda bilhjulspår. Bilhjulspår helst med is, då är det som allra bäst.

Blåste gjorde det också, men det gjorde inget.. det gick ändå inte att cykla på mer än 1:an så blåsten gjorde varken till eller ifrån.


Skottade snö när jag kom hem också, 1 dm ganska tung snö... Hur mycket mer snö finns det i molnen egentligen?!


Duschen nästa.

Av Louise Bertilsson - 3 februari 2010 12:24

Ibland måste man få säga att man är lite stolt över sig själv. Och det säger jag nu: jag är stolt. Mallig.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards