Loja har ordet!

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Louise Bertilsson - 13 februari 2010 20:51

Tacokvällen hos Anders mormor och morfar blev lyckad. Mycket god mat och trevligt sällskap. Det enda som var synd var att det inte blev nån skotertur eftersom det var för kallt.. Men det får bli en annan gång istället. Hoppasju att snön stannar ett tag till så att vi hinner åka skoter!


Hundarna, speciellt Bamse, gillade när vi kom. Han la sig på min arm och somnade. Sötnosen! Vi tog med oss hundarna när vi åkte och skjutsade hem dem. Men först en promenad i kylan och mörkret. Satte på hundarna reflexväst, för jag vet hur irriterande det är att som bilist inte se djuren som är ute och går. Det hjälper faktiskt inte att bara människorna har väst, djuren stretar ofta åt alla håll och kanter och då är det ypperligt med en reflexväst även på de fyrbenta djuren.


Har ganska nyligen kommit hem, så nu ska vi alldeles strax slå oss ner i soffan, tända lite ljus och ha lördagsmys =)

Av Louise Bertilsson - 13 februari 2010 12:31

Jag och kniven är ett riktigt bra team när vi river tapeter. Vi har kommit en bra bit på väg, men än är det en hel del kvar också.


Här är en bild på den eländiga tapeten vi hittade bakom den ljusgula som var när vi flyttade in:

  

Knallgrön med vita blommor på. Urk!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards