Loja har ordet!

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Louise Bertilsson - 15 februari 2010 18:10

Förkylningstider.

Var och varannan är förkyld. Men icke jag (jag vet att man ALDRIG ska säga så, peppar peppar).


Varje dag börjar jag med ett glas (ca 2 dl) Bravo Friscus.

En juice som har vetenskapligt visad effekt mot förkylningar.


Jag tycker verkligen att den funkar. Rekommenderas!


Den kostar ca 17-20 kr/liter beroende på vart den köps och det är den LÄTT värd. Tycker absolut att jag känner mig friskare!


Håll dig frisk med Bravo Friscus!!


Den vänstra juicen (apelsinjuice med acerola) är supergod!

Den andra var snäppet sämre...

Det finns tydligen en tredje smak också (tropisk) men den har vi aldrig smakat. Har inte ens sett den i nån butik...

Av Louise Bertilsson - 15 februari 2010 18:01

Är SÅÅ glad att det finns folk som vågar ta initiativ till att träffas. Som vill träffas och lära känna varann. Tack för att du vågade fråga! =)


Eftermiddagen idag var verkligen jättetrevlig och jag hoppas att vi gör om det snart igen! (hoppas att du håller med. Hehe)


KRAM

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards