Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Louise Bertilsson - 14 februari 2010 15:21

På förmiddagen idag fick jag ett städryck. Gav mig sjutton på att flytta ner Anders alla kläder till sovrummet och flytta in mina kläder till Anders f.d garderober.


Du kanske undrar varför denna omstrukturering... Svaret på detta är för att vi ska tapetsera om i rummet där jag hade mina kläder, och för att kunna göra det måste man som bekant göra en hel del underarbete. Vill INTE att mina kläder skulle bli fulla av slipdamm, tapetdamm och så vidare.. så jag tog tag i saken och flyttade på allt som vi hade planerat. Sen när vi tapetserat om sovrummet också så ska vi köpa nya garderober till Anders, och det kommer bli såå bra!

Av Louise Bertilsson - 14 februari 2010 14:13

Idag är det exakt 1 år sedan jag skapade den här bloggen.

1 år sen jag började skriva om både ditten och datten. Ibland mer intressantare inlägg än annars och ibland säkerligen helt ointressant... men jag skriver ändå ja.. Det är jättekul att skriva!


Det har varit lite sisådär med besökare nu ett tag, men jag hoppas att ni inte har glömt bort mig. Det är ju för eran och min egen skull jag skriver. Hoppas att ni vill att jag fortsätter med det. Jag vill om ni vill. Gärna.  


Grattis bloggen på 1-årsdagen! =)

Av Louise Bertilsson - 14 februari 2010 11:14

Alla hjärtans dag idag, och det vill jag uppmärksamma med att ge min familj, min släkt och mina vänner och arbetskamrater en stor KRAM!


För att du är du!


Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards