Loja har ordet!

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Louise Bertilsson - 16 februari 2010 20:18

Fettisdagen - Semmeldagen. Idag.


Måste ju skriva att vi fick superdupergoda semlor till mellis idag på jobbet. 

Bullarna var hemmagjorda (kanongoda) och vi fick själva lägga i fyllningen så att de skulle passa barnen i smaken. Funkade ypperligt bra!!


Vaniljsås eller mandelmassa. Och grädde.


Jag älskar mandelmassa så mitt val var självklart.

Men jag kunde ju inte motstå att även testa en med vaniljsås, men jag måste ju erkänna att det inte var nåt för mig, men barnen älskade vaniljsåssemlor!


Jag kommer även i fortsättningen att lägga min röst på mandelmassesemlor!!

Av Louise Bertilsson - 16 februari 2010 20:12

Idag använde jag mig av apostlahästarna för att ta mig till jobbet.

Anledningen stavas p e r s o n a l m ö t e, och då blir det ingen promenad på kvällen. Tyckte att jag var smart som avverkade dagens promenad på morgonen istället.

Blev erbjuden skjuts till jobbet, men jag tackade faktiskt nej. Hör och häpna! (däremot så liftade jag med en av jobbarkompisarna hem).


Det blev en lång dag idag. Jobbade mellan 9 och 16.30, och klockan 17 började personalmötet.


Har nyss duschat och alldeles strax ska jag slå mig ner i soffan och kolla på resten av Bygglov. Sen blir det sängen och nana kudden.


Natti natti.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards