Loja har ordet!

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Louise Bertilsson - 19 februari 2010 22:25

Tack den som uppfann bilens ABS-bromsar. De är GULD värda!


Nu ska jag återgå till soffan för att se vem som åker ut ur Let´s dance.

Av Louise Bertilsson - 19 februari 2010 17:15

Igår slutade vårt modem fungera. Det var tydligen nån driftstörning i området.


Så nu vet du varför jag inte uppdaterade nåt igår efter jobbet.


Nu är iallafall modemet åter i bruk så nu ska jag uppdatera lite.


Igår var vi på gymmet och jag körde ganska hårt. Har liiite träningsvärk idag. Skönt när man märker på kroppen att man kört hårt =)


Vi ärade Willys med ett besök också, så nu har vi mat så att det räcker i minst en vecka igen (förutom ett par saker vi upptäckte att vi hade glömt).

Perfekt att veckohandla tycker vi.


Innan jag åkte till jobbet imorse hann jag skotta uppfarten. Huvva, vad det snöar! Och mer ska det tydligen bli också...


Jobbade sent idag, slutade 17. Men eftersom jag hade bilen idag så kom jag hem snabbt. Perfekt när det är fredag!


Nu ska jag kika facebook.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards