Loja har ordet!

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Louise Bertilsson - 4 mars 2010 17:30

KLART! FÄRDIGT! You name it!


Nu är alla taperna på plats och vi är riktigt nöjda med resultatet!

Ett riktigt lyft för det tomma rummet.


Vi är ett bra tapetserar-team Anders och jag även fast han gör det mesta. Men utan mig hade han inte klarat det (tror jag).


Nu återstår bara att städa, men det får bli en annan dag. Orkar inte lyfta en fena till idag, ska bara ta en promenad. Tanken var att vi skulle ut och fånga lite solljus mitt på dagen idag, men det struntade vi i eftersom det flöt på så bra med tapetseringen. Vi hoppas nu på att det ska bli fint väder i helgen. Mycket sol tack.


Nu ska jag byta om, sen börja med maten. Blir makaroner och köttfärs i en salig röra och imorn kväll blir det makaronipudding av resterna. Perfekt.

Av Louise Bertilsson - 4 mars 2010 15:17

Måste ju meddela att det går kanonbra med tapetseringen.


Inte alls mycket kvar nu, tror att det är 3 eller 4 våder kvar + över fönstret.


Har nyss ätit en semla för att samla mer krafter för att fortsätta arbetet med att förnya rummet. För tänk vad underbart fint det blir med de tapeterna vi har valt. Våran smak, vårt hus och vårt jobb.


Så jag säger som mordbrännaren: det tar sig! =)

Av Louise Bertilsson - 4 mars 2010 10:01

Den här veckan är konstig eftersom jag är ledig idag, mitt i veckan typ.


Min vecka består alltså av följande dagar: måndag, tisdag, fredag, söndag (idag), fredag, lördag och söndag.


Härligt med 2 fredagar på en och samma vecka! =)

Av Louise Bertilsson - 4 mars 2010 08:43

Anders har sportlov hela veckan, och jag är ledig idag. Semester. 


En dags ledigt är bättre än ingen dag.


Och idag är planen att det ska tapetseras för hela slanten.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards