Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Louise Bertilsson - 14 mars 2010 14:14

Har nyss varit ute på promenad. Vi strosade runt lite, pratade och lapade sol.


Härliga väder.


Man blir så pigg.


Vaknade 7.30 i morse och var pigg. Låg dock en liten stund till, men sen hoppade jag ur sängen, tänk om det kunde hända en vardag också. Men icke, då brukar jag vara som en dö sill... ;)


Hur ska man lyckas vara lika pigg på vardagarna som helgerna? Det är mer problem att gå upp 7.30 en vardag än vad det är att gå upp samma tid på en helg, varför? Är det för att jag vet att jag MÅSTE upp? Men på helgerna har jag ett val, och då känns det kanske lättare att gå upp? Inte vet jag, men det KAN ju kanske vara så...

A ja, strunt samma....

Av Louise Bertilsson - 14 mars 2010 11:23

Har ägnat en del av förmiddagen till att städa i förrådet. Igår bar vi in alla grejer och idag har jag ställt i ordning.


Ordning och reda.


Var sak på sin plats.


Ett förråd behöve inte vara snyggt, men det ska vara praktiskt och ordningssamt!

Vi som alltid har dörren öppen till förrådet, så det är extra noga att det är fint. Och jag tror att det kommer funka. Ännu roligare nu när vi även har nytt golv =)


Nu ska vi alldeles strax äta tacosrester från igår kväll. Gott!

Av Louise Bertilsson - 14 mars 2010 09:00

Ska förflytta mig ner en våning och plocka lite på förrådet. Det är SÅÅ skönt att ha tillbaka förrådet, med nytt golv till på köpet =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards