Loja har ordet!

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Louise Bertilsson - 16 mars 2010 21:21

Nu tänker jag kasta in handduken för idag. Jag ger upp. Tröttheten vinner.

Det har varit en mycket intensiv dag med först jobb, sen portfoliobildsjobb i flera timmar och sen personalmöte. Det har gått i ett hela dagen så nu ska det bli riktigt skönt att lägga sig i sängen och sova. Det behöver jag.


Så: natti natti allesammans!!

Av Louise Bertilsson - 16 mars 2010 14:42

Har kommit en bit på väg upp ur portfolio-bilds-träsket, skönt när det händer nånting, när man märker skillnad när man börjar röja bland bilderna på datorn...


Ska fortsätta jobba mig uppåt en stund till. Ville bara uppdatera och säga att det går bra ifall det var nån som undrade.

Av Louise Bertilsson - 16 mars 2010 13:33

Nu ska jag försöka jobba mig upp ur träsket. Jag pratar nämligen om portfolio-bilds-träsket som blir djupare och djupare med tiden eftersom all teknik inte funkar som den ska...


Och om några timmar ska jag bege mig till jobbet igen eftersom det är personalmöte. Härligt på tidiga dagen - eller inte!


På med lite musik, plugga in kameran i datorn och gör ett ryck nu vetja, nu ska det bannemej grejas med bilder så att det blir klart nångång (för den här gången iallafall)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards