Loja har ordet!

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Louise Bertilsson - 20 mars 2010 12:34

Idag är det premiär. Har nämligen hängt tvätten på tork UTE.

Uppskattar verkligen våran enorma balkong, den är oerhört värdefull, speciellt en sån här dag när solen skiner för fulla muggar och tvätten ber om att få komma ut =)


När jag tar in den torra tvätten senare idag ska jag lukta ordentligt och njuta.

Det luktar ju såå gott när tvätten får torka ute.


Det gick förresten väldigt bra att montera blomvagnarna, det var inte alls så svårt som jag först anade.

Av Louise Bertilsson - 20 mars 2010 10:29

Känner mig bättre idag. Rösten börjar komma tillbaka =)


Men det blir ändå en mycket lugn dag. Ska inte göra så mycket mer än att smågreja lite här hemma. Hänga tvätt, vika tvätt, vattna blommorna, plocka ur diskmaskinen och lite annat småplock som inte är så ansträngande.


Nu ska jag försöka skruva ihop 2 blomvagnar, tekniskt värre... eller inte, det låter oftast lättare än vad det är. Konstruktionsfel allt som oftast, men jag tror inte att det ska vara så svårt faktiskt. Annars får jag vänta tills Anders kommer hem. Han är nämligen på jobbet en sväng.

Av Louise Bertilsson - 20 mars 2010 10:05

Äntligen fick vi säga hej då till Willy i Let´s dance.


Rätt par till final. Men Claudia bör vinna tycker jag!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards