Loja har ordet!

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Louise Bertilsson - 5 mars 2010 17:27

Idag är en sån där guldfredag (planering på jobbet hela förmiddagen) som infaller var 3:e vecka. Kanonbra när man hinner få massa gjort, och det har vi verkligen fått idag känns det som. Effektivt och bra.


Kom hem till ett nystädat hus (förutom nerevåningen som ser ut som ett slagfält eftersom förrådet är tömt på alla grejer). Det är perfekt att Anders har lov =) 


Vattnade blommorna och skulle sätta mig vid datorn och surfa lite, men då funkade inte internet... Vi satte upp gardinstången i det nytapetserade rummet + fönsterlampa och några blommor istället, och sen när jag testade internet igen så funkade det. Anders måste ha varit där med sina magiska fixarfingrar... =)


Nu håller jag verkligen tummarna för att tv4 funkar ikväll, vill ju se Let´s dance och Solsidan. Annars får vi ta till plan B som är film av nåt slag...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards