Loja har ordet!

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Louise Bertilsson - 13 mars 2010 21:59

Apropå gårdagens Let´s dance: När det kommer till utröstning och vem som får dansa vidare så är det många i publiken som skriker "Rädda Willy", men gör inte det för guds skull. Han har gjort sitt nu (det har han gjort för länge sen egentligen), låt de som kan dansa fortsätta göra, sluta rösta på Willy.


Claudia och Mattias SKA till final, det bara MÅSTE bli så!


Så jag ber er: rädda inte Willy!


Tack.


Kände att jag var tvungen att skriva detta, förstår inte hur folk kan rösta på en underhållare när det är en danstävling. Och han har visat gång på gång att han inte förtjänar en plats i programmet nå mer.


Om ni ska rösta, så rösta rätt...

Av Louise Bertilsson - 13 mars 2010 19:55

Har haft en riktigt trevlig kväll tillsammans med Morgensterns!


Först hjälpte de oss att ställa in alla hyllor och garderober i förrådet igen, och det blev riktigt bra. Tack så himla mycket för bärhjälpen!!


Efteråt var vi välförtjänta av tacos. Och det var riktigt riktigt gott!!


Tack för en mycket trevlig kväll!!! Det MÅSTE vi göra om snart igen (om ni vill förstås) =)

Av Louise Bertilsson - 13 mars 2010 11:44

Igår kväll när Anders och jag var ute och promenerade blev jag lurad att gå ut på snön. Anders sa att skaren håller för den är så hård. 


Men det gjorde den inte. Jag sjönk ner ända till knät och det blev jättemycket snö innanför skon. Blev både på strumpan och byxbenet.. tur att vi inte hade så långt hem...


Låt dig inte luras av skaren, den hårda ytan bedrar...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards