Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Louise Bertilsson - 6 mars 2010 17:46

Här kommer bildbeviset på mitt verk:


  


Skriv gärna en kommentar och säg vad ni tycker!


(vänligen bortse från att rummet saknar lister, man kan inte hinna allt på en gång)


På väggarna ser ni den nya tapeten, inte för att bilden ger den rättvisa, men man får kanske ändå en fingervisning om hur den ser ut. Väldigt ljus och fin är den enligt våran smak. Vi är riktigt nöjda.

Av Louise Bertilsson - 6 mars 2010 17:43

Dagens ris går oavkortat till alla hundägare som INTE plockar upp efter sina fyrfotade vänner på allmän väg och gångbana!!


Ska det vara så förbaskade svårt?!


Se hela bilden

Av Louise Bertilsson - 6 mars 2010 11:50

Har ägnat förmiddagen åt att sy en gardin till det nytapetserade rummet.


Tänk att JAG som hatade syslöjd i skolan har lyckats åstadkomma en gardin av ett tygstycke... Nästan magi ju...


Bildbevis kommer senare idag/kväll eftersom solen ligger på nu. Så du får ge dig till tåls med att se resultatet =)


Nu ska vi äta mat, makaronipudding.

Av Louise Bertilsson - 6 mars 2010 09:55

Ibland är det lite motigt - som en groda utan ben; hopplöst.



Det jag menar är att 4:an verkar ha sagt upp sig när det är kallt ute. Inte alls kul!!

Och ja Sabina: plan B är att gå till er och titta, men pga huvudvärk stannade vi hemma och kollade på film. Det rätta kanske hade varit att skriva plan C, men det tänkte jag inte på då...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards