Loja har ordet!

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Louise Bertilsson - 19 mars 2010 17:23

Ikväll är det semifinal i Let´s dance.

Och svenska folket MÅSTE rösta ut Willy den här gången!


Så. Om du ska rösta, så gör det för 17-gubbar inte på Willy. Han förtjänar inte det.


Claudia eller Mattias ska vinna glasskon ju. Helst Claudia. Hon har varit min favorit sen första programmet. Får se om jag får rätt.


Från det ena till det andra: Anders steker pannkaka. Jo, jag vet att det är fredag, men det ska bli riktigt gott! Är riktigt sugen.


Måste säga det igen så det inte blev några missförstånd: rösta INTE på Willy ikväll...


Tack.

Av Louise Bertilsson - 19 mars 2010 13:59

Ännu en fråga om en författare:

Nån som läst nåt som Karin Alfredsson skrivit och isåfall; hur är de böckerna?

Är det deckare eller vad är det för typ av böcker?


Det enda jag vet är att huvudpersonen i böckerna heter Ellen Elg...


Hjälp mig med mer info tack.

Av Louise Bertilsson - 19 mars 2010 13:37

Febern är borta, men nu är jag fruktansvärt hes istället. Har knappt nån röst alls så det låter en aningen aningens ansträngt när jag pratar.. eller rättare sagt; försöker prata. Hehe..


Jobbat idag. Kort dag + att allt utom 1,5 timme var planeringstid. Perfekt med en lugn dag, vi fick mycket gjort inför utvecklingssamtalen.


Det är jag och kråkorna: Krax krax!


Nu ska jag krypa ner i soffan under en filt och kolla på film. Ska vila vila vila hela helgen så att jag blir helt frisk. Problemet är ju att vila rösten, för det ÄR svårt att vara tyst... ;)   men jag får göra ett tappert försök...


Planen var att träffa Sabina idag, men det ställdes in pga den saknade rösten... Inge kul att träffas och babbla om bara ena parten kan babbla... vi får ta det en annan dag istället!! KRAM på dig vännen! <3

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards