Loja har ordet!

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Louise Bertilsson - 21 mars 2010 17:24

Idag har det varit en trök-dag. Både jag och Anders har haft noll motivation att göra nåt, så det har heller inte blivit så mycket gjort av just den anledningen.


Snöat hela dagen har det gjort till på köpet (vilket kan vara anledningen till att motivationen uteblev idag), men nu har det äntligen upphört.


Tänk att det var så fint väder igår, och idag är det värsta snöstormen. Igår kunde man inte tänka sig att man skulle få skotta 1,5 dm snö idag. Men så blev det.


Ska strax göra i ordning toast.

Av Louise Bertilsson - 21 mars 2010 09:34

Vaknade kl 02.47 i natt, och hör och häpna, jag var pigg!

Anledningen till att jag vaknade var att jag hostade som en tok.


Tog en halstablett och satt upp och försökte lugna ner mig.


Satt upp en halvtimme, men sen la jag mig och somnade om till slut.


Vaknade igen vid 06-tiden av samma dumma hosta. Somnade om igen efter en stund.


Det dryga med hostan är ju att jag inte vill att Anders ska vakna av att jag hostar... det är väl en sak om jag hostar, men att behöva väcka andra är jobbigt.


Igår kväll var jag på 40-årskalas hos en jobbarkompis. Vi bjöds på superdupergod 3-rätters middag, och trevligt sällskap. En mycket lyckad kväll.


Dagen idag blir också lugn. Ska strax rota i medicinskåpet efter hostmedicin mot rethosta (tror att vi har kvar) och så ska jag vara inne och kurera mig idag. Misstänker att det blir film av nåt slag. Film och mys i soffan passar bra när det är mulet ute. Snö. Igen. Nej tack. Nu får det vara nog.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards