Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Louise Bertilsson - 6 januari 2011 17:03

Sjunger: "Nu är det jul här i vårt hus"... INTE!


Har nämligen lagt i en hög växel och städat bort julen idag. Granen bokstavligt talat kastade Anders ut från balkongen. Och de andra pryttlarna får gå i ide i en massa månader tills det är dags för nästa jul.


Det är väldigt fint med alla julsaker, rött och fint. Trivsamt. Men, jag tycker att det faktiskt är ännu finare när det återgår till det normala igen!


Så nu är jag snart nöjd (bara en gardin kvar att byta + en massa barr på vardagsrumsgolvet som ska puts väck).

Av Louise Bertilsson - 6 januari 2011 17:00

Åkte till Borlänge på förmiddagen, strosade runt lite på kupolen... och köpte en hylla på Byggmax till klädkammaren. Det saknades visst en....Åt på McDonalds och strosade runt lite mer, sen bar det av hemåt.


När vi kom hem begav sig Anders upp på hustaket för att skotta. Det är lika bra att få det gjort medans det inte är FÖR mycket snö där. Och jag var framme med kameran:

  

  

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards