Loja har ordet!

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Louise Bertilsson - 23 januari 2011 17:49

Tog fram penseln och färg och började måla prinsessans skötbord. Ett vanligt enkelt skötbord från Ikea, så jag tänkte pimpa det med lite vit färg.

  

Fint bidde det, men det måste målas minst en gång till innan jag är nöjd.


Har även haft besök idag, bästa Anna och Samuel var här! Alltid lika trevligt!!


Och så har vi hunnit med en promenad i dagsljus för en gångs skull + att vi har tvättat och plockat lite med diverse.


Härnäst blir det toast.

Av Louise Bertilsson - 23 januari 2011 14:34

Här kommer några dagsfärska bilder på bebismagen. Är i vecka 23+0, alltså vecka 24 idag. På de första två bilderna syns inte så mycket av magen, men jag gillar dem så därför får de vara med här.

  

  

   

  

  



Det börjar även synas när jag ligger ner:

  

Av Louise Bertilsson - 23 januari 2011 10:47

Idag var det Anders tur att få känna den underbara känslan av prinsessans knuffar.

Sen hade även han ett stort leende på läpparna och tyckte att det var jättehäftigt!


Det var nog en ren tillfällighet att han lyckades känna knuffarna idag. Vi låg nämligen fortfarande kvar i sängen och han hade sin hand på min mage. Då började det helt plötsligt buffa där inne. 5 buffar på ett och samma ställe, efter varann fick han uppleva. Han blev jättestolt och det är så kul att se honom så glad!! =) Vi blev genast pigga och började känna efter mer, men då gav hon sig med sitt bökande. Det var iallafall en upplevelse att tillsammans få känna hennes närvaro <3

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards