Loja har ordet!

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Louise Bertilsson - 17 januari 2011 21:36

Har nyss sett filmen Robotar. Kul film med ett jättefint budskap.

"Det spelar ingen roll vad du är gjord av, alla kan glänsa!"

Av Louise Bertilsson - 17 januari 2011 17:45

Här kommer en bild på mina fina "brön" som jag bakade idag.


2 satser bidde det, lika bra att köra medans jag ändå var igång.... mycket matbröd att fylla frysen och våra magar med med andra ord =)

  

Och i vanlig ordning får kameran allt att se blekt och tråkigt ut. Värdelösa kamera!

Men mängden bröd syns iallafall även fast de är lite blekare än i verkligheten.

Av Louise Bertilsson - 17 januari 2011 14:08

Snart piper det i köket. Har nämligen en deg på jäsning som ska bakas ut. Matbröd. Det var längesen jag bakade, så nu tänkte jag överraska Anders med nybakat när han kommer hem från jobbet! =) Det luktar ju alltid så gott när man bakar...


Nu piper det....

Av Louise Bertilsson - 17 januari 2011 14:00

Fy tusan hur det ser ut på vägarna nu. Rena rama sörjan ju! Bilen tuggar sig ner i den värsta snömodden. Tuggtugg!


Och på trottoarer och parkeringar och så är det rena halkan. Is så långt ögat kan nå.


Vi vågade faktiskt inte gå ut med barnen på jobbet idag för risken att ramla. Det är läskigt när det är blankis där man ska gå.


Jag gick till och med en omväg på parkeringen på väg till och från bilen idag. Gick framför bilarna där det var snö. Hellre att ta det säkra före det osäkra.


Så ikväll blir det nog tyvärr ingen promenad... om inte ett mirakel har skett till dess..

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards