Loja har ordet!

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Louise Bertilsson - 15 januari 2011 17:19

Nu funkade det visst att lägga in en bild på liggdelen (city korgen):

Av Louise Bertilsson - 15 januari 2011 17:10

Vi har varit till Borlänge idag. Ärendet var att beställa vagn till prinsessan.

En Emmaljunga City Cross kommer att bli hennes fordon.


Många val, speciellt färgen var sannerligen inte lätt att välja. Katalogerna vi har fått ger inte en rättvis bild av färgernas utseende. Bilderna är ju pyttesmå, hur tusan ska man kunna bilda en uppfattning om en färg när man knappt ser att det är en barnvagn?! Tygprover borde införas tycker jag! 

Vi lyckades iallafall till slut att välja färg. Det bidde färgen Grey Flowers - en färg som vi har sett live och som vi vet är snygg! =)


På bilden syns bara sittdelen. Vi beställde även en liggdel (city korg) som hon ska färdas i när hon är riktigt liten. Det funkar dock inte att lägga in en bild på den, har misslyckats 3 gånger innan så jag orkar inte lägga mer energi på det. Huvudsaken är ju att ena delen syns så att färgen visas.

Prinsessans vrålåk! =)


Vi gillar den jättemycket båda två, + att den är neutral, vilket vi är ute efter.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards