Loja har ordet!

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Louise Bertilsson - 22 januari 2011 17:46

Med ett stort leende begav vi oss ut på skotern idag - Anders, jag och prinsessan! 

Hela familjen hade fruktansvärt roligt på denna "leksak" =)


Skulle kunna åka hur mycket som helst, och fort!! Men vi tog det lugnt idag så att risken för att vicka eller ramla skulle förhindras för prinsessans skull.

  

  

  

När Anders körde själv skulle han förstås ge sig ut utanför de uppkörda spåren så då fick han ge sig på en vändning... Han är duktig min Anders!! =)


Måste bara berätta om förra vintern när vi körde skoter. Anders körde utanför spåren och kom rejält ut i terrängen kan man säga. Han körde fast, så jag var tvungen att hoppa av för att han skulle försöka få loss skotern. Det var bara det att när jag klev av skotern så var det så mycket snö att det nästan täckte mig upp till midjan. Fick pulsa tillbaka till civiliserad terräng. Det var inte så kul just då, men det är lite kul nu i efterhand, ett minne jag inte glömmer i första taget! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards