Loja har ordet!

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Louise Bertilsson - 4 oktober 2011 20:00

Fick nyss se att Grey´s anatomy har säsongspremiär imorn. Jippie! Klart den bästa serien som gjorts, i hela 7 säsonger har de lyckats göra nästan alla avsnitt bra =)

Av Louise Bertilsson - 4 oktober 2011 19:47

Tänk vad mycket glädje man kan ha av en toalett när man tänker efter. Idag har jag och Ida besökt toaletten på gallerian i Ludvika för att öppna restaurang. Ida var nämligen jättehungrig så vi fick ta första bästa ställe. Och det funkar riktigt bra, även fast det är lite bökigt.. eller ganska mycket bökigt om jag ska vara ärlig. Men jag är jätteglad att det går att göra så, man blir så låst annars.


Vi har alltså varit på stan i Ludvika idag. Anders åkte på lite andra ärenden och jag och Ida strosade omkring på stan när hungern gjorde oss sällskap. Veckohandlade även på Willys samt fixade några andra grejer.


Å tack för berömmet mamma, då växer jag inombords och blir ännu mer säker på att jag gör rätt!!

Av Louise Bertilsson - 4 oktober 2011 12:03

Jag och Ida har haft besök av en kompis från gymnasiet. Kul att träffas å tjåla lite. Det händer inte jätteofta att vi ses, men huvudsaken är ju ATT man ses nångång ibland så man inte tappar kontakten helt.


Nu ska Ida få besöka sin privata restaurang.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards