Loja har ordet!

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Louise Bertilsson - 19 oktober 2011 18:45

Idag har vi ändrat inriktning på smakisarna. Vi struntar i potatisen ett tag eftersom det inte var så poppis hos våran lilla fröken. Vi provade istället morot blandat med McMjölk.


Så idag har Ida alltså smakat lite morot. Hon tyckte att det var okej. Vi provar igen imorn.


Och nej, jag gjorde INTE sås!! ;)


Vi provar oss fram, sakta men säkert. Vi smakar, smackar och grimaserar. Eller ja, vi och vi.. Ida rättare sagt. Jag tror nog att det går bra. Hon är lite skeptisk när skeden närmar sig, men det går mycket bättre när hon sitter i knät än när hon sitter i sin matstol, tror det kan ha att göra med trygghet. Det är ju så mycket nytt på samma gång så det är bäst att sitta i knät. Tänk vad mycket man kan komma fram till genom att testa olika alternativ... =)


Så imorn blir det morotssmakis i mammas knä som gäller! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards