Loja har ordet!

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Louise Bertilsson - 24 oktober 2011 13:41

Gosade ner Ida i vagnen tillsammans med bland annat en lammullspläd och tog en promenad. Raggade sällskap i sista sekund, så det får bli en annan gång istället.


Det var iallafall väldigt skönt ute. En timme gick vi. Men Ida tänkte inte sova hela vägen idag. Hon vaknade och började flina åt mig. Och hon kunde inte somna om. Hon försökte lyfta huvudet, men det kom inte så långt.


Frös gjorde hon inte iallafall, hon hade det lagom varmt nerbäddad i vagnen.

Av Louise Bertilsson - 24 oktober 2011 13:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 24 oktober 2011 09:32

Man hinner mycket så här på morgonkvisten. Jag har gjort mig färdig och ätit frukost. Ida är också färdig för dagen. Disken är borta. Den rena tvätten likaså. Plockat lite annat också. De utbrunna ljusen i vardagsrummet har jag bytt till nya. Jag har satt in 2 foton i ram som jag ställt på de nya tavelhyllorna vi monterade i datarummet igår. En blomma har sett dagens ljus för sista gången, men den fick faktiskt skylla sig själv som inte överlevde ;) 


Idag känns det som att promenaden går i kylans tecken. Det var nämligen bara 0,6 grader i morse. Men det hinner ju hinna grejer innan vi ska promenixa. Annars får jag klä oss varmt, men inte för varmt. Svår balansgång det där.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards