Loja har ordet!

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Louise Bertilsson - 13 oktober 2011 13:27

Jahapp, här sitter jag med den lilla datorn i köket. Den stora datorns tangentbord verkar ha gett upp helt nu. Tangenterna längst till vänster funkar inte överhuvudtaget och till höger på bokstavstangenterna hoppar det in många fler bokstäver än den man trycker på... Så jag fick ta den lilla datorn istället. Men det är ett problem, jag kan inte greja med fotoboken här, det är mycket svårare med bärbar dator och jag vill inte riskera att göra fel så jag får göra om sen. Det tar nog lång tid ändå.


Så nu när jag har möjlighet (Ida sover ute) så går det iallafall inte. Och inte funkar Tradera heller av nån konstig anledning... Men tvättmaskinen jobbar för fullt, andra gången idag. Skönt att jobba undan lite inför helgen.

Av Louise Bertilsson - 13 oktober 2011 09:34

Måste bara viosa vad vårt tangentbiord är klnäppt,. Det sätter ion extra bioklstäver när man slkriver så det ser jätteklionstigt ut!! Usch! Hioppas Anders lkan klaga när han kliommer hem,. annars måste vi köpa ett nytt verklar det siom,. För så här klan man ju inte ha det,.,.., IObkland går det ointe aklkls att kläsa vad jag har sklrivit,.,. Bklä!! Det är iongen idé att jag fiortsätter ens.,,.,.

Av Louise Bertilsson - 13 oktober 2011 08:10

Igår var det vår dag, men idag är det min dag. Bara min dag.


Första grattiset kom från Anders kl. 2 i natt, hehe. Och Ida jollrade nånting som jag tolkade som ett "grattis mamma" vid samma tidpunkt =)


2 firar-dagar på rad alltså. Men ingen tårta för det, det tar vi i helgen. Ikväll blir det smörgåstårta på hönökaka med tonfiskröra i mellan. Mums!


Nu ska jag strax slänga i en tvättmaskin. Ha en bra dag, det tänker jag ha! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards