Loja har ordet!

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Louise Bertilsson - 7 oktober 2011 16:40

En bilhammare är bra, den plöjer sig igenom det mesta. Men våran trapp som vi har ute och som ska BORT var segbilad. Den är helgjuten. Och när jag var där ute alldeles nyss och bilade så insåg jag att om vi ska få bort den där trappen i höst så måste vi hyra en större bilhammare. En rejäl. Ett proffs. Annars kommer vi inte få göra annat än bila bila bila. Och med tanke på att man inte får bila längre än en kvart i taget så kommer det ta TID!! Lång tid. Fruktansvärt lång tid. Och det vill vi inte.


Så nån helg framöver ska vi hyra en bilhammare och bila bort den där stentrappen för gott! Haha!! =)

Av Louise Bertilsson - 7 oktober 2011 13:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 7 oktober 2011 08:47

7:e oktober idag. Fredag. Bästa dagen på hela veckan. Härligt.


Men det är inte riktigt därför jag skriver det här inlägget.. det är nämligen så att det är många som har anledning att fira idag, men speciellt farfar som fyller år! GRATTIS världens bästa farfar på din dag!


Och så är det några som har namnsdag också, nämligen alla Birgittor. I min närhet är det farmor, mormor och mamma som är dagens jubilarer! Grattis även till er!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards