Loja har ordet!

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Louise Bertilsson - 20 oktober 2011 14:36

Åh vilken lättnad!!


Ska erkänna att jag har tyckt att det har varit jättejobbigt att introducera smakisar för Ida. Hon har ju inte velat ha, å jag har fått sås-råd och andra konstiga råd från BVC. I förrgår kom det frustrationstårar, många sådana för jag såg det mesta i svart. Allt var mörkt. Det var en jättejobbig känsla.....

Men nu har det ljusnat och jag är positiv igen!! =)


Nu bojkottade jag allt vad råd heter och provade nåt helt annat, nåt eget; nämligen mitt finger. Jag tog lite morotspuré på mitt finger och gav till Ida. Det gick kanoners!! Och nu, alldeles nyss, så släppte det å det kom glädjetårar! Jag blev uppriktigt glad att Ida mumsade och åt morot med god aptit =) Sen när hon hade fått några smakbitar på fingret så tog hon skeden och ville ha mer och mer hela tiden (jag fick lov att sätta stopp, man vet ju inte hur lilla magen reagerar).


Mammas duktiga lilla hjärta!


Det är svårt att beskriva hur fjantigt stolt jag blev.


Nu, först nu, känns det roligt!! Sån lättnad!


Tack vännerna för allt stöd, att ni finns där när det är jobbigt. Ni är mycket mycket bättre än BVC!! =)

Av Louise Bertilsson - 20 oktober 2011 13:31

Jag och Ida har nyss varit ute och gått i höstkylan, det är härligt ute nu - frisk luft, det knastrar när man går av alla löv som fallit ner från träden. Prinsessan sover fortfarande ute i vagnen. Och jag passar på att uppdatera här.


Igår var vi på träff med alla mammalediga från mitt jobb, vilket var lika trevligt som det brukar! Kul att träffas en stund, alla 4 mammor med barn. Tänk att vi är 4 stycken från mitt jobb som är hemma samtidigt, häftigt egentligen! Inte visste jag att den där "sjukdomen" som man blev rund om magen av var så smittsam, hihi =)

Av Louise Bertilsson - 20 oktober 2011 13:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards