Loja har ordet!

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Louise Bertilsson - 3 april 2011 16:51

Regn och rusk idag.

Innedag. Tvättat, städat och byggt ihop garderoberna som ska vara i prinsessans rum. Det blev verkligen jättebra!!


Efter fika upphörde det att regna, så då tog vi en promenad. Vi hann inte mer än halvvägs så började det spöregna igen.... Suck! Och du kan ju gissa om vi hade med oss paraplyer?! Nej just det... inget paraflax... så det var bara att gilla läget.


Nu ska jag fixa i ordning kvällsmaten - crabfishlåda! =)

Av Louise Bertilsson - 3 april 2011 14:26

Här kommer några färska bilder på bebismagen. Bilderna är tagna igår i vecka 32+6 (alltså sista dagen på vecka 33).


Prinsessan breder ut sig, speciellt uppåt mot mina revben. Hon verkar tycka att det är väldigt trevligt att busa med sin mamma. Det känns som att hon har knivar på fötterna som hon sparkar uppåt med.... jag brukar få trycka ner henne för att det ska bli behagligare.... Det är värst när jag sitter för då blir det väl ännu trängre där inne... Tänk vad de ofödda bebisarna får stå ut med egentligen, tur att de inte vet annat! Och det är tur att jag vet att orsaken till de obehagliga knivhuggen stavas b-e-b-i-s!


 

 

  

Av Louise Bertilsson - 3 april 2011 11:26

Idag är det farmors dag. Så ett grattis-inlägg sitter väl inte helt fel dagen till ära!


Ett stort grattis på din dag farmor!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards