Loja har ordet!

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Louise Bertilsson - 21 april 2011 08:32

Anders gick upp 6, och jag var faktiskt inte långt efter. Gjorde tuppen sällskap idag med andra ord. Och nej, det var inte för att göra sig klar och åka till Blåkulla (för visst är det idag man brukar åka?), utan det var för att snickaren skulle komma kl 7 å börja jobba. Nu är de i full gång där nere och grejar och donar med det sista finliret. Det ska bland annat gjutas in en stålkant så att garagedörrarna har nåt att "slå" emot när de är stängda. Det blir nog kanonbra när det är klart. Det ska bli riktigt kul att inreda garaget på nytt sen när allt är färdigt. Det ska struktureras lite mer med bland annat fler hyllor. Ordning och reda ska det vara.


Apropå Blåkulla så struntar jag i det i år. Jag känner att det blir problem att sitta på kvasten så länge med prinsessmagen ivägen... så om ni saknar mig när ni kommer fram så vet ni vart jag har tagit vägen. Jag är kvar på fast mark och äter chokladägg!! Hehe!! =)


Men. OM du gärna vill att jag ska med så får jag kanske lifta med dig? Men då vill jag isåfall bli garanterad att sitta skönt på kvasten, och så behöver jag nog rasta lite under den långa färden (och helst ha tillgång till toalett också), tack =)


Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards